SITE LOGO Сб, 04.05.2024, 23:28
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
    Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всего ответов: 222
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Главная » 2007 » Май » 30 » Стаут КСУ. Лист Міністерства Юстиції України
    15:24
    Стаут КСУ. Лист Міністерства Юстиції України
    МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ
    УКРАЇНИ
    Україна, 01001, м.Київ
    Вул. Городецького), 13
    Тел./факс:(38-044) 278-37-23 Шевченко С.С.
    01004 м.Київ

    Президенту Кінологічної спілки України

    Міністерством юстиції України на підставі звернень громадської організації, що надійшло з прокуратури міста Києва, та громадянина України здійснено ґрунтовний аналіз статуту (в редакції від 18 жовтня 2005 р.) Кінологічної спілки України (надалі КСУ, Спілка), зокрема пунктів
    1.1. Спілка є всеукраїнською громадською організацією, яка створена на основі єдності інтересів володарів чистопородних собак для спільної реалізації своїх прав і свобод в цій галузі, передбачених її статутом, згідно якого Спілка розглядається як організація з філантропічними, науковими, художніми та культурними цілями і діяльність якої регулюється цим статутом.
    4.6. У випадках при наявності п'яти тисяч заяв володарів собак однієї породи, що мають специфіку роботи з цією породою, Президія Спілки розглядає та може дати згоду на створення як ЮРИДИЧНОЇ особи Національного клубу Спілки з цієї породи. При цьому членство заявників в Спілці зберігається, племінна робота з їх собаками ведеться через Спілку, родоводи видаються на цих собак централізовано у ГУ КСУ, а вкладиші до них, в разі потреби, видає
    національний клуб породи, при цьому вкладиш без родоводу, затвердженого МКФ зразка, недійсний.
    4.7, При бажанні володарів однієї породи, що не налічує 5000 собак, за рішенням Президії, наказом Президента Спілки створюються Національні клуби відповідних порід без права юридичної особи.
    5.4. Кінологічні організацій що визнають статут та положення Спілки та МКФ і висловили бажання увійти із своїми членами до складу Спілки, МОЖУТЬ, шляхом реорганізації, згідно діючого законодавства, зареєструватись як осередки Спілки. А також ПУНКТИ 4.2 - 4.5 статуту.
    5.9. З урахуванням специфіки племінної роботи з чистопородними собаками, їх володарі, які є членами Спілки не МОЖУТЬ одночасно бути і членами інших кінологічних організацій не членів МКФ та національних кінологічних організацій інших держав.
    За результатами проведеного аналізу Міністерство юстиції України дійшло висновку, що згадані норми Статуту, на думку Міністерства, суперечать Конституції України з таких підстав.
    Відповідно до статті 11 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожен має право на свободу мирних зібрань і свободу об'єднання з іншими особами. Здійснення цих прав не підлягає жодним обмеженням, за винятком тих, що встановлені законом.
    Частиною першою статті 36 Конституції України гарантується громадянам право на свободу об'єднання а громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей. Свобода об'єднання означає, зокрема, правову і фактичну можливість добровільно, без примусу чи попереднього дозволу утворювати об'єднання громадян або вступати до них. Згідно з частиною четвертою статті 36 Конституції України ніхто не може бути примушений до ВСТУПУ в будь-яке об'єднання громадян чи обмежений у правах за належність чи неналежність до політичних партій або громадських організацій (рішення Конституційного Суду України від 13 грудня 2001 р. № 18-рп/2001? справа № 1-43/2001 /справа про молодіжні організації/).
    Відповідні норми містить Закон України "Про об'єднання громадян", а саме відповідно до статті 7 Закону ніхто не може бути примушений до вступу в будь-яке об'єднання громадян. Належність чи неналежність до об'єднання громадян не може бути підставою для обмеження прав і свобод або для надання державою будь-яких пільг і переваг; статтею 4 Закону установлені обмеження на створення і діяльність об'єднань громадян, за якими не підлягають легалізації, а діяльність легалізованих об'єднань ромадян забороняється у судовому порядку, коли їх метою є; зміна шляхом насильства конституційного ладу і в будь-якій протизаконній формі територіальної цілісності держави; підрив безпеки держави у формі ведення діяльності на користь іноземних держав; пропаганда війни, насильства чи жорстокості, фашизму та неофашизму; розпалювання національної та релігійної ворожнечі; створення незаконних воєнізованих формувань, обмеження загальновизнаних прав людини.
    Норми Конституції України допускають обмеження прав і свобод людини і громадянина самою Конституцією в умовах надзвичайного і воєнного стану (стаття 64), законом (статті 32, 33, 36 тощо) або судом (статті 29, ЗО, 31, 39 тощо).
    Право на свободу об'єднань може бути обмежено законом (стаття 33 Конституції України) або судом (стаття 124 Конституції України).
    Об'єднання громадян діє на основі статуту або положення (стаття 13 Закону). Статут це корпоративний нормативний акт, який визначає правовий статус конкретної юридичної особи і не може встановлювати обмеження конституційних прав і свобод громадян.
    Крім того, визначення у статуті повноважень КСУ надавати дозвіл на створення інших об'єднань громадян, створення чи припинення юридичних осіб
    є порушенням, крім вищезгаданих норм Конституції України, також Цивільного кодексу, зокрема засад цивільної дієздатності юридичних осіб.
    Спілка у своєму статуті задекларувала здійснення своєї діяльності відповідно до Конституції України, чинного законодавства, дотримання принципів діяльності Міжнародної кінологічної федерації (МКФ), а також цього статуту (пункт 1.2). Як повноправний член МКФ, Спілка представляє та захищає інтереси чистопородного собаківництва України на всесвітньому рівні (пункт 1.3)
    Відповідно до статуту МКФ (стаття 4) тільки основні національні організації, які ще не є членами МКФ, можуть подавати заявку на членство. Тільки одна організація з однієї країни може бути прийнята до МКФ.
    Тому некоректним з точки зору статуту МКФ є пункт 5.9 статуту КСУ.
    Держава доручила Спілці представляти інтереси України у Міжнародній кінологічній федерації (постанова Кабінету Міністрів України від 12 січні 1993 р. № 13), враховуючи правила членства МКФ. Держава таким чином надала виключні (монопольні) повноваження одній громадській організації, лише через неї громадяни - власники собак мають право реалізувати свої справа у сфері племінного собаківництва на міжнародному рівні.
    Спілка має виключне право ведення племінної роботи згідно зі стандартами Міжнародної кінологічної федерації, жодна із легалізованих Міністерством юстиції України кінологічних організацій таких повноважень, згідно з вимогами МКФ, не має.
    У зв'язку з дам, жодне положення статуту Спілки не повинно обмежувати конституційні права громадян щодо вступу до цієї організації.
    Враховуючи наведене, Міністерство юстиції України на підставі статті 25 Закону України "Про об'єднання громадян" вимагає протягом місяця привести статут Кінологічної спілки України у відповідність до законодавства України,
    Невиконання згаданої вимоги буде мати наслідком застосування Міністерством юстиції України стягнень, передбачених статтями 28-32 Закону України "Про об'єднання громадян".

    Заступник Міністра Л.В.Єфіменко

    Просмотров: 1064 | Добавил: boxer-kiev
    Вход на сайт
    Поиск
    Календарь
    «  Май 2007  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    Архив записей
    Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • База знаний uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Сайт управляется системой uCoz